Follow Us On
Onder begeleiding sterker worden en spiermassa aankomen

Sterker en gespierder worden

Sterker worden en spiermassa opbouwen

Je wilt sterker worden en meer spieren krijgen? Dan ben je bij Elite Bodies aan het juiste adres. Wij bieden niet alleen de juiste materialen aan, maar ook de juiste 1-op-1 begeleiding. Het trainen van de spieren is meer dan zware gewichten heffen. Om effectief spieren op te bouwen en sterker te worden komt er meer bij kijken. Van het op maat gemaakte voedingsschema tot de juiste rustperiodes en op elkaar afgestemde gevarieerde oefeningen. Onze personal trainer stelt samen met jou het juiste sport- voedingsschema samen die volledig op jou is afgestemd om snel spiermassa op te bouwen en sterker te worden.

 

HOE SNEL GAAT HET OPBOUWEN VAN SPIERMASSA?

Spiermassa is de hoeveelheid spieren van je lichaam. Het is moeilijk te zeggen hoe lang je erover doet om dit op te bouwen. Dit heeft namelijk te maken met meerdere factoren. Mannen bouwen bijvoorbeeld sneller spiermassa op dan vrouwen. Wat is je doel? Hoe groot wil je worden? Heb je er aanleg voor? Dat zijn een paar van de factoren die meespelen voor de spiermassa. Onze personal trainer neemt na een intakegesprek alle zorgen uit handen en ontwikkelt een voor jou effectieve aanpak en begeleid je bij het uitvoeren ervan.

100% resultaatgarantie

Onze personal trainers hebben ruime ervaring op het gebied van het opbouwen spiermassa tot het niveau van bodybuilding wedstrijden aan toe. Met een uitgedacht en op jouw lichaam afgestemde aanpak, inclusief sportschema en voedingsschema, zorgen we ervoor dat je gezond sterker wordt en op een effectieve wijze meer spiermassa opbouwt. Onderdeel hiervan is de zogenaamde overload training.
11

Gezond sterker worden

Een van de belangrijkste taken waar je aan moet voldoen om sterker te worden is efficiënt en effectief trainen. We zien het vaak in de sportschool, iemand traint er een paar weken en blijft op hetzelfde gewicht trainen of raakt geblesseerd door een gebrekkige techniek. Onder andere door gebruik te maken van overload training zorgen we dat je progressie blijft boeken. Onze personal trainer zorgt er verder met diverse technieken en methoden voor dat jij je altijd door blijft ontwikkelen om op gezonde wijze sterker en gespierder te worden. Met een minimale kans op blessures en met een resultaat dat uiteindelijk beter behouden blijft. Dat is één van de krachten van de 1-op-1 begeleiding door onze ervaren personal coaches.

11

Meetbare resultaten en garantie

Jouw vaste personal coach stelt concrete en haalbare doelen. Vervolgens wordt je 1-op-1 begeleid en krijgt de volledige aandacht. De personal trainer ervoor zorgt dat je trainingen effectief zijn en de gestelde doelstellingen worden behaald. Met onze ervaring en kennis durven we een 100% resultaatgarantie te geven. We maken de groei van jouw spiermassa tijdens het traject meetbaar. We monitoren de progressie richting de door ons samen opgestelde doelen. Dit kan bijvoorbeeld door onder andere door je biceps, bovenbenen of kuiten op te meten met een meetlint. Uiteraard maken we ook gebruik van een geavanceerde weegschaal.

11

Sterk en gespierd blijven

Vaak na het behalen van hun doelen gaan mensen minder trainen, of willen ze zelfstandig verder sporten en krijgen ze vervolgens een terugval. Het is niet eenvoudig om op je perfecte spiermassa te blijven, want na vier weken slecht of minder trainen verlies je deze spiermassa al. Onze coaches zorgen ervoor dat jij je resultaten blijft behouden. Ook als je stopt met personal training.

11

Meer weten? Kom langs voor een gratis intake!

Wij als Elite Bodies staan garant voor een goed resultaat. Kom eens langs voor een gratis en vrijblijvende proefles. Leer jouw persoonlijke coach kennen en ontdek hoe hij jou sterker en gespierder maakt. Tijdens de proefles kunnen wij ook al je vragen beantwoorden en aangeven welke aanpak het beste bij jou past. Verder kunnen we realistische doelstellingen voorleggen. Lijkt het je vervolgens iets? Dan kun je terugkomen voor een intakegesprek met jouw personal coach.